Blogg listad på Bloggtoppen.se
besöksräknare
besöksräknare

lördag 7 november 2009

Ännu en tårta :)

Kom inte på att ta en bild förren tårtan var halvvägs in i kartongen...men men det funkar med:)
Denna tårtan har jag gjort till systern min, hon skulle ta med den till sin svärmor så jag hoppas de blev glada. Önskemålet från jenny var att det skulle vara hundar på den då hennes svärmor har två stycken.
botten: sockerkaksbotten
fyllning: hallonmousse och mjölkchokladfluff
täckt med sugarpaste
dekorationer i sugarpaste och modelpaste
kant i kristyr

4 kommentarer:

  1. tack så mycket:) de var jättelätta att göra

    SvaraRadera
  2. Åh en till cupcake/tårtblogg! Jag har bestämt mig för att lära mig baka sådana (cupcakes)så nu har jag lagt en beställning hos kakburken...nu jäklar ska det stansas sockerrosor och baka "koppkakor" för fulla muggar (haha) här hemma=) Gillar dina mästerverk, otroligt inspirerande du är så himla duktig! Vilka fina hundar också...
    Följ gärna projektet på min blogg! Tack för inspirationen!
    Kram Erica

    http://erica.myshowroom.se

    SvaraRadera
  3. hej hej..skrev till dig häromdagen=) jag har bakat mina första cupcakes nu, så här blev dem!

    http://erica.myshowroom.se/fodelsedags-cupcakes-med-hallon-vitchoklad/
    kram erica

    SvaraRadera